Tässä Suomen paras hotelli – World Travel Awardsin voittaja loistaa kahdessa kategoriassa

Tässä Suomen paras hotelli – World Travel Awardsin voittaja loistaa kahdessa kategoriassa

julkaistu , päivitetty

Naantalin Kylpylä on palkittu kansainvälisessä World Travel Awards -gaalassa kahdessa kategoriassa. Matkailualan Oscareiksikin kutsutussa palkintogaalassa kylpylä pokkasi ykkössijan sarjassa Finland’s Leading Hotel jo toisena vuonna peräkkäin. Lisäksi upouudet, kaksikerroksiset teemasviitit ansaitsivat kisassa Finland’s Leading Hotel Suite -tittelin.

Kansainvälinen World Travel Awards -gaala järjestettiin marraskuussa 2020 jo 27. kerran, tällä kertaa verkon välityksellä. Tässä ”matkailualan Oscareiksi” kutsutussa palkintogaalassa Naantalin Kylpylä voitti sekä kategorian Finland’s Leading Hotel 2020 että Finland's Leading Hotel Suite 2020. Muita samoihin kilpasarjoihin nominoituja hotelleja olivat mm. Hotel Kämp, Klaus K, Hilton Helsinki Strand, Radisson Blue Seaside Hotel ja SnowVillage

– Tänä vuonna panokset kovenivat, kun emme ainoastaan puolustaneet titteliämme, vaan kisasimme myös kolmessa muussa kategoriassa, myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen kertoo.

Voitto tuli kahdessa kategoriassa, minkä lisäksi kylpylä oli nominoitu Suomen parhaan business-hotellin kategoriaan. Sarjan kruunasi poikkeuksellinen nominaatio Euroopan parhaan leisure-resortin kategoriassa, vieläpä ainoana pohjois-eurooppalaisena kohteena viiden etelä- ja itä-eurooppalaisten resortin joukossa. 

– Menestys on kokonaisuudessaan palkinto pitkäjänteisestä uudistustyöstämme, johon kansainvälinen tunnustus antaa vain lisää virtaa, Hakkarainen jatkaa. Vuosina 2019–2020 kylpylällä onkin tehty mittavia remontteja ja palvelu-uudistuksia, jotka jatkuvat edelleen.

Kiitokset äänestäjille ja henkilökunnalle

Toimitusjohtaja Riikka Arola iloitsee erityisesti siitä, että kisa ratkaistaan yleisöäänin. Lopputuloksesta päättävät nimittäin yksittäiset matkailijat yhdessä alan ammattilaisten kanssa.

– Voittomme kertovat siitä, että kylpylä on kohteena arvostettu niin kollegoiden kuin asiakkaiden silmissä - juuri paremmin ei voisi olla, sanoo Arola.

– Erityiskiitos kuuluu tietysti kylpylän henkilökunnalle. ilman heitä meillä olisi Naantalissa pelkät seinät – nimenomaan henkilökuntamme luo sydämellisen tunnelman ja erinomaisen asiakaskokemuksen, Arola kiittää.

Lähde ja kuva: Naantalin kylpylä

Katso myös